not a Keep Calm kind of home

 
Nu har jag haft tända ljus i rummet i flera timmar, bara legat ner, ströläst bloggar, beställt ett mobilskal. Är för trött i huvudet efter senaste dagarnas flaxande fram och tillbaka, hit och dit. För trött för att orka hålla huvudet still och bara fokusera på en sak. Så gjorde det enda rätta, tvättade av mig och borstade tänderna. Ljusen är fortfarande tända och kroppen har mer energi. Från nått håll fick jag en tanke på att gå in här, och efter att ha bläddrat igenom de senaste och väldigt gamla inläggen så fick jag lust att skriva något. Om något. Typ som att jag vill ha affishen ovan inramad över min säng och i mitt framtida kök.
   Idag är jag väldigt drömmande. Drömmer om ett par skor. Drömmer om att påbörja en utbildning. Drömmer om en resa. Drömmer om rutiner. Föreställer mig. Föreställer mig mitt framtida hem. Föreställer mig min framtida plan. Föreställer mig mitt framtida liv. Inte så mycket carpe diem här inte. Här är dagens soundtrack; Raspberries. Självklart upptäckt under mitt ständiga lyssnande på Metropol.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0