You deserve a handjob from Edward Scissorhands

Efter att ha hört och läst flertal gånger att man bör dricka halva sin kroppsvikt i deciliter varje dag så är det nu mitt nya mål för att hålla huvudvärken borta. Dags att sluta med en alvedon om dagen, det ska tydligen inte vara så hälsosamt... Men i och med att jag ska försöka dricka 3 liter vatten som bara verkar rinna rakt igenom mig så är jag nu konstant kissnödig. Rätt problematiskt men förståeligt. Tidigare har min vätskekost sett ut ungefär såhär; en kopp kaffe på morgonen, ett glas vatten till lunch, eventuellt en halv flaska under träning och sen ett glas vatten till middag. Nu blir det tre gånger mer vätska, och även 3 gånger fler toabesök. Men under dessa två dagar med denna vattenkur eller vad man nu ska kalla den har huvudvärken iaf hållt sig borta och jag känner mig en aning piggare. Nu så har jag egentligen mattelektion så borde kanske lägga fokus åt annat håll.. Den slutar iofs om 20 minuter.. Idag är det fredag. Skönt. Efter skolan ska jag dra igång helgen med ett yogapass och sen njuta av en ledig kväll.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0