Volcanoes - Andreas Moe

Idag har jag inget att skriva, inget i huvudet. Så varför jag ens skriver ett inlägg är en fråga i sig. Men jag har insett att skriva, att få ventliera mig en aning är nyttigt för huvudet. Släppa några tankar ner på papper. På sistonde har jag nämligen skrivit dagbok så fort det har blivit kaos uppe i huvudet och jag har insett att jag blir av med tankarna genom att skriva ner dom. Och ju fler tankar jag blir av med, desto bättre. Tidigare har jag försökt med dagbok i datorn men varje gång ett dokument är klart har jag bar frågat mig själv; varför ska jag spara det här? Så det har blivit så att jag har en svart liten anteckningsbok gömd i rummet hemma som jag plockar fram när jag känner att tillfället kräver det. Bloggen får bli något mellanting som plockas fram snarare när jag är uttråkad än upprörd.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0