Ur fokus

Fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan ta allt
Det tog emot att sluta skriva fan, ett sådant bra ord. Just nu känner jag så, ganska mycket. Fan fan fan fan fan. Är så nära på att ge upp, bara säga, nej nu räcker det. Nu har jag fått nog. 4 jävla månader kvar. Fan. Fan. Fan. Fan. Jävlar. Och det är så enkelt att bara göra skiten, fokusera, bara se till att få det gjort. Men det tar emot, det är som om någon står och puttar mig i motsatt riktning och säger ge dig inte. Ge inte med dig. Samtidigt som någon annan står och slår på mig från andra sidan och säger är du dum eller, ska du ge upp nu din lata jävel?
Innerst inne har jag ju redan gett upp. Det är bara min "duktiga" sida som inte vill inse det.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0