Find a heart that will love you at your worst and arms that will hold you at your weakest

Asså torsdagar asså. När jag kom hem från skolan halv 1 så kände jag att jag behövde börja om dagen på nytt, livslusten  och kroppen gick på sin allra sista energi. 3h sömn, lite godis, en dusch och två espresso senare så känner jag mig mer okej över att det fortfarande är en dag kvar till helg. Bara för att sen inse att jag ska jobba och inte har något speciellt att se fram emot.. Något jag inte kan skylla på någon annan än mig själv, precis som att jag har planerat att jobba nästan hela nästa vecka, under ett så kallat lov. Men jag ska inte klaga, jag trivs med att jobba. En av de delar som känns väldigt bra just nu. Egentligen känns det mesta väldigt bra just nu, det är bara några få tunga delar som står i vägen för mig från att njuta av det. Som det faktum att jag inte någonsin kan koppla av på grund av ett stressat huvud vilket har lett till att min kropp inte längre vill det jag vill. Nu ska jag gosa med min hund och hoppas på att min kärlek ringer och säger att han vill mysa med mig ikväll, pussar och kramar!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0