En härlig ledig dag

Eller? Min plan var att skriva ett inlägg om hur det är är första dagen på väldigt länge som jag inte har något planerat, en helt ledig måndag. Utan varken skola, gymmet eller jobbet.. Men det var dumt av mig att tänka den tanken, för fem minuter senare så ringer kontoret och självklart ställer man upp på att jobba kväll när man ändå inte har något annat planerat... Är huvudet dumt så får... ehm.. vilan vänta.. Men jag har fortfarande 4 timmar ledig tid då jag tänke åka iväg och fixa naglarna, men det är kanske dumt när man har en veckas arbete framför sig med plasthandskar, diskande, fixande och trixande? Får kanske vänta till helgen.. Men jaha.. Då var det lov. Kul.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0