Desperat

Efter att ha legat i sängen i en timme ungefär och inte rört ett finger så ryckte jag upp mig och började baka brownies i hopp om att döda mitt sockersug. Tar första skeden av smeten och känner ingen smak alls, endast konsistensen.. Dessa otrevliga brownies lämnade mig alltså otillfredsställd, spyfärdig, då jag ilsken och besviken tröståt smet endast för att det skulle fastna i halsen på mig och till slut febrig tack vare värmebomben som kom när jag öppnade ugnen. Bra bakning. Helt klart värd det. Det enda som får mig att vilja gå vidare i livet efter detta är vetskapen om att dom ändå kommer vara godare i morgon, och ännu godare i övermorgon. Så de får helt enkelt ligga i kylen väntandes på bättre tider, och jag likaså.
 
Kvällens kost; halstabletter + äckligt grönt té, eventuellt en smaklös browniebit
Kvällens musik; Varannan gång Uncover med Zara Larsson och i övrigt Mr Keating
Kvällens underhållning; Pineterest; bröllopsbilder (bara för att det är så underbart)
Kvällens outfit; mössan har varit på sen 10 i morse och döljer (skapar) otvättat hår
Kvällens tanke; hur stor är möjligheten att jag kan flytta in i en chokladfabrik likt Willy Wonkas?

Kvällen ser ut att ha potential.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0