Would you like you, if you met you?

Även denna morgon sitter jag i mjukiskläderna med en stor latte brevid mig och ska strax sätta igång med talet. Trots att jag var uppe och duschade klockan sex i morse helt inställd på att gå till skolan så slutade snoozandet med att skolan blev mer och mer ett minne blott. Jag gick ju såklart och la mig efter duschen bara för att jag skulle ligga där i några minuter bara.. Jag hade ju så gott om tid.. Det finns väl egentligen inte något dummare man kan göra? Men i morgon gör vi ett nytt försök, då har jag inget annat val än att åka dit.
 
Men nu till något helt annat. Nästa vinters plan har övergått från tågluff i Indien till att jag flyttar till Västindien. Min plan är att åka dit med en budget så jag kan leva i en månad, under tiden ska jag leta jobb och boende som en galning. Lyckas jag med det stannar jag förevigt i paradiset. Eller tills jag tröttnar i alla fall.. Detta är tack vara yoga_girl på instgram. Trots att hon nu egentligen bara är rent sagt taskig som lägger upp yoga/strand bilder med texter om lycka och kärlek varje dag så får hon mig att inte vilja göra något annat än att åka dit o bara va. Och är det någonstans man bara kan va så är det väl fan Västindien. För det är precis det jag vill göra nästa vinter, åka någonstans varmt och bara vara. Reseledare är ju då också ett alternativ.. Äh, jag undrar om jag någonsin kommer komma fram till en plan när det gäller nästa vinter.. Finns så många alternativ att man blir galen. Vad vill jag göra? Kan inte någon komma till mig med en plan så hakar jag bara på. Elsa?
 
Nu är det fokus på talet som gäller. Sen ska jag åka ivg och vaccinera mig, Dukoral och sista Twinrixdosen, efter det kommer jag vara väldigt redo för Ukraina. För dit är det typ bara 2 1/2 vecka kvar, shit, times fly. Hinner inte riktigt med. Citerar mig själv från tisdags morgon; Varför går tiden så fort för? Jag vill ingenting. Tror jag behöver en stund idag där jag sitter och bläddrar igenom quote-kategorin på Pinterest, man känner sig alltid lite visare och klokare då. Vad nu det har med saken att göra..
 
Avslutar med Rebel Wilson (aka Fat Amy) följ henne på twitter. Just do it.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0