You can't change the past, but you can ruin the present by worrying about the future

Lång helg, kul helg. Nu ska ni få den kortfattade verisionen med lite kuliga bilder.
 
I fredags satt jag och mina fina vänner under ett partytält i Årsta havsbad medans regnet öste ner. Där hade vi en liten kräftskiva med god mat, musik och skratt. Supertrevligt! Nattbad och prat in på småtimmarna blev det desutom.
 


Lördagen gick fort som fan, lyckades släpa iväg mig till ett Bodypump-pass på eftermiddagen där jag slet som en galning, instruktören kunde inte undgå att skratta när hon såg mitt plågande aniskte. Nu har jag haft träningsvärk i två dagar.. På kvällen blev det middag med två vänner följt av barhäng och en sen kväll.
 
 
I går förmiddag skyndade jag mig upp ur sängen för att ta cykeln iväg och möta upp f'n'h och sedan cykla vidare till Helena för en mysig brunch. Blev matfest hela dagen och jag återvände inte hem förns runt 8. Fantastiskt fina muffins hade hon bakat också! Tror vi alla blev lite smått chockade när bruden som endast bakar kladdkaka slängde ihop dessa fina skapelser!
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0