What screws us up most in life is the picture in our head of how it is suppose to be.

Igår skulle jag ej ha tränat med vid 7 tiden så åkte jag iväg till gymmet för ett spontanpass med Sofia. Så galet skönt att kunna ta bilen iväg till gymmet på kvällen, blir många fler spontanpass då eftersom man inte längre behöver en timmes marginal. Bodypump fick det iaf bli igår, trodde aldrig jag skulle ta mig igenom det med träningsvärken som fortfarande låg och vilade i låren men ack så fel jag hade! Efter ett slitigt pass fick jag världen endorfinkick och svävade fram, hade inte klockan varit så mycket så hade jag tvingat med mig Enno på en långpromenad! Minns att jag hade samma känsla efter ett spinningpass förra året, så skönt!
 
Nu under lunchen har jag även varit iväg på ett MRB-pass (mage, rumpa, ben), kändes super att utnyttja min sega håltimme. Ska försöka köra detta pass varannan vecka!
 
Nej men en bra träningsvecka har det varit so far. Vet inte varifrån all denna energi kom. Förra veckan var jag helt slut och orkade bara med ett yogapass en eftermiddag, kanske var pumpen i lördags som satte igång på kroppen och huvudet!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0