Take what you can use and let the rest go by.

Har en liten filmscen här hemma, sitter med datorn vid köksbordet med morgonkaffet och några tidningar brevid, solen lyser in och jag ser ut leende mot dagen som ska komma. LOL. Let's start over.
 
Sitter och dricker morgonkaffet och laddar inför jobbintervjun om en timme, försöker klura ut det här med cv och personligt brev.. Nej, jag sitter inte och försöker skriva mitt cv en timme innan jag ska vara där, det har jag avklarat sen tidigare. Men det personliga brevet känns så krystat och löjligt, läser skiten och bara "är det här jag" "de ska ju förfan träffa mig sen" "det här är ju pinsamt". Men insåg att jag kanske inte behöver ha det med mig eftersom jag redan har fått ett möte, så WIN. Hoppas verkligen på detta arbete då det börjar sina i kassan och lär annars bli träningsgalen på grund av brist på annat att göra.
 
Här är lite eyecandy, ha en superdupermegafin dag!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0