It's no good trying to keep up old friendships. It's painful for both sides. The fact is, one grows out of people, and the only thing is to face it.

Idag har jag gått med en filmkamera framför ansiktet på vägen till skolan.. Sett ut som ett ensamt fån som filmar andra människor och mina egna fötter.. Ni ska självklart få se dokumentären när den är färdig.. Kanske.
Veckan släpar sig fram en dag i taget, väldigt skön vecka måste jag säga. Mycket arbetstid, har planerat in en del träningspass, och ser fram emot en lugn helg. I gårkväll efter jag besökte min stackars far, som skulle operera bort blindtarmen, på sös så började jag träningsveckan med ett pilatespass. Instruktören var helt psyko men passet kändes riktigt bra efter det brutalt flummiga introt.
 
Nu ska jag sätta mig och klippa och klistra i IMovie.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0