Vykort nr.2

På Koh Samet ligger man under ett parasol hela dagarna, blir tuggad på av sandloppor och myggor på kvällarna samt super pappa under bordet tillsammans med morbror på nätterna. En rätt så trevlig ö med andra ord.. Man blir dock lite rastlös om dagarna då det inte finns sådär väldans mycket att syssla med här, har blivit en massage, en joggingtur, lite läsning och inte så mycket mer. Ipoden har inte så stort utbud när det gäller musik och mumford & sons skiva som jag äntligen började tycka om har jag nu redan hunnit tröttna på..
Äh, skönt är det också att inte göra något! Finns inte riktigt några måsten här, bara massa svenskar som klagar på att vattnet är för varmt... Inklusive familjen Andersson.. För vattnet är faktiskt lite för varmt.. Det svalkar inte ens... ;)
 
Idag fick vi för oss att byta strand och byta hotell, slutade med att vi, efter att besökt två andra sidor av ön med rullväskor på flaktaxi fram och tillbaka, kom tillbaka till vårt fina Samed Villa och nu endast får ett rum för natten.. Checkar ut, checkar in, checkar ut.. Så i morgon får vi se var det bär iväg! Tror vi letar efter något boende i närheten nästa gång iaf.. Blir troligen 3 dagar till här på ön sen så ska vi tillbaka till Bangkok där vi denna gång ska lyxa till det med 5stjärnigt! Och på torsdag har jag inplanerad krogrunda med Amar och morbror.. Får se hur det kommer gå, måste se till att införskaffa mig ett par klackar också till kvällen, det var tydligen ett måste...
 
Det var allt jag hade att säga för denna gång. Pussar och kramar
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0