Vykort nr.1

Trivs ganska så bra här i Bangkok på vårt 33 våningar höga hotell i en grymt häftig stad som är helt annorlunda från något jag sett tidigare. Mitt i mellan två skyskrapor kan det ligga några hyddor, alla gator är som en jävla matmarknad, det är mat över jävla allt, mat som är sinnessjukt billig och luktar gudomligt..
Hotellfrukosten är ganska okej... Finns bara thaimat, sushi, kockar som står och steker ägg och omeletter åt dig, klassisk amerikansk frukost, frukter i mängder och kiwijuice.. Som en klassisk söndagsbrunch ni vet.. Som man kan fixa hemma utan problem... Ska ta med kameran i morgon och ta ca 100 bilder på mat i olika vinklar, ni kommer dö.
Men annars blir det nog inte så mycket bilder här borta, orkar inte släpa med mig kameran överallt..
 
Men nu ska vi iaf stanna här i två dagar till, sedan åker vi till Ko Samet i en vecka innan vi återvänder för ytterligare några dagar i storstan. Och vet ni vad min morbror har planerat till oss då? Ett besök på rooftoopbaren de hänger på i The Hangover. Bara för att.. Igår var vi på en restaurang på 33e våningen, men det var bara lite uppvärmning, ikväll blir det en på 64e våningen.. Helt sinnes.. Man får lock i öronen varje gång man åker hiss..
Shit, känns som jag varit här i en vecka redan.. Aja det var allt från mig! Efter en förmiddag bestående av poolhäng och gymmande ska vi nu ta och göra oss redo för en kväll på stan!
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0