You never really learn to swear until you learn to drive.

Å vad jag vill ha mitt körkort NU NU NU!
Igår satte jag igång med instuderingsfrågor till teoriboken och efter den här veckan när projekten jag har i skolan är över ska jag kötta teori som bara den! Varje gång jag sätter igång med pluggandet så blir jag bara mer och mer sugen på att ta det där jävla kortet så snart som möjligt! I eftermiddag ska jag på min tredje körlektion och nu har jag även bokat in Gillinge om två veckor. Det här SKA gå och det ska gå jävligt bra!

Idag har jag inga lektioner, vilket är tur eftersom jag har så ont i mitt vänstra ben att jag knappt kan ta mig upp för trappan, så just nu sitter jag och mumsar på supergod annanas med lite yoghurt till. Om nån timme eller två ska jag förflytta mig ut till altanen och njuta av solen. Men först har jag mängder av plugg att göra, och vill inte ha sistaminutenpanikattackstress på fredag så nu ska jag fan bara sätta igång med skiten. "Just do it" får blir dagens ledord. Have a nice one


Kommentarer
Postat av: julia

Väl talat. Lycka till!

2012-05-08 @ 11:37:09
URL: http://julsh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0