So I think it's time for us to have a toast

Börjar få lite smått panik, insåg att jag har tre tuffa skoldagar framför mig med en mängd av läxor att göra. Här har jag gått runt och trott att sommarlovet närmat sig och skolan mer eller mindre är över.. Men ack så fel jag hade, seminarium i historia i morgon (något jag har absolut noll koll på), seminarium i filosofi på tisdag (vilket jag fullständigt förträngt) och sedan avslutar vi med ett härligt fyra timmars nationellt prov i matte på onsdag. Locking forward to it ALL!

Den här långhelgen har bara susat förbi och det var idag jag skulle hinna med saker som behövdes göra, men den här dagen gick lika fort den också.. Igår hade jag en urtrevlig dag hemma hos Felicia med härligt sällskap, en massa sol och mängder av fantastiskt god mat, det blev en tidig kväll då jag, helt slut, däckade med ansiktet ner i kudden vid midnatt. Sen idag fick det bli lite skön återhämtning i form av en sovstund i solen och hembeställd mat. Skönt, skönt och skönt.
Nu måste jag tillbaka till verkligheten och se till att ha något att säga på historiaseminariumet i morgon. Hello forna jugoslavien and so long amigos.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0