So much I know, that things just don't grow if you don't bless them with you patience.

Nu är det fredag. Wihoo. I helgen ska jag jobba. Wihoo. Nu har jag en lång skoldag framför mig. Wihoo. Men eftersom denna vecka har varit väldigt ohändelserik, men trots det väldigt bra, så tänkte jag därför länka till lite annan läsning. Två bloggar närmare bestämt. Kan vara vädret som bidragit till mitt glada humör, hoppas det regnar hela helgen så att jag inte missar någon sol när jag är instägd på hotellet hela förmiddagarna. Skadeglädje. Men iaf, bloggarna. Läs, skratta, bläddra, njut.

Babe Walker vars överdrivna inlägg aldrig lämnar en besviken.
Fyvm där man kan sitta i timmar och bläddra igenom sida efter sida med fantastiska bilder.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0