Vad hände och hur gick det till?

Hur lyckades hela helgen gå och hur lyckades jag nyss bränna 800 spänn?

Omgett mig av vänner hela helgen och hunnit med en massa men samtidigt ingenting, precis så som helger ska vara. Precis så som jag vill att alla dagar ska vara. För det är så underbart när man är utan stress, utan planer och utan tankar på vad som behövs och i stället gör det man känner för. Ser så fram emot sommaren när var dag kan vara fyllda med oplanerade planer.
Idag har jag inte gjort något alls, men jag har på något sätt få timmarna att gå och för en liten stund sen klickade jag mig in på asos och knappade hem en liten beställning. Lite bara för att jag ville, och det känns lite vemodigt. Men gör det inte alltid det när det svider till i plånboken? Jag förundras över hur fort pengarna kan spenderas när det tar så lång tid att tjäna in dem. Men det har jag redan skrivit ett inlägg om.. Klickade iaf hem mig en klänning, en t-shirt och en kuvertväska. Börjar förbereda mig för vår/sommar, som jag längtar! Barbent, sol, ledighet, shorts, det är helt galet. Lär uttrycka min längtan i varje blogginlägg framöver.

Ska ta och bädda ner mig med min bok eller en film och avsluta denna söndagkväll. I morgon ska jag börja dagen med ett yogapass, även om jag lär behöva ställa klockan för att hinna till gymmet! Lär behöva en bra start på denna vecka om jag ska överleva. Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0