Under 100 dagar

Insåg precis att titeln på mitt liv just nu är ''Under hundra dagar'' för det är om under 100 dagar jag fyller år samt åker till grekland i två veckor med de 3 vännerna (..och jerry, var det första jag tänkte på. Jag hoppas att jag inte är jerry. Okej, helt ointressant och tråkigt. Förstår inte varför jag bestämde mig för att knappa mig in på bloggen just nu då jag knappt kan hålla ögonen öppna..)
Men i alla fall, back to the point. Inom 100 dagar ska jag;

- Vara superfit! Nu jävlar asså, inge onyttigt och jävligt med motion och träning. Lär ju få chokladåterfall några tusen gånger men skitsamma, ska ge allt.
- Överlevt andra året på gymnasiet någolunda bra. Känner hur skolstressen har hunnit ikapp mig och lär stanna våren ut. Det är fan bara att försöka, göra skiten så gott det går och sen får det bära eller brista. Man kan inte göra annat än sitt bästa.
- Vara stenrik! Försöker jobba så många helger som jag bara kan och orkar denna vår, främst för att slippa pressen över att jobba i sommar men också för att ha rikligt med cash och friheten till att hitta på vad fan jag vill!
- Kunna ta körkort! Ska fan göras innan sommaren är slut, men många timmar teori och körning ute på vägarna kommer krävas för detta. Men va fan, detta kommer gå galant!
- Klarat av de övre 4 punkterna utan att ha fått ett psykbryt

Nu är det fan nedräkning som gäller

Kommentarer
Postat av: tips från h/e(l#e%n"a

lev i nuet

som om idag vore den sista dagen i ditt liv

eller kanske första dagen i resten av ditt liv



oavsett så ska man ta det lugnt och ha kul och inte känna sig för pressad!!!!!!viktigt

2012-03-21 @ 14:25:38
Postat av: Emma

Å vad poetiskt min fina vän!

Tänker ej följa mina punkter slaviskt, so don't worry, men ska ge det mitt bästa!

Puss på dig

2012-03-22 @ 11:26:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0