People, even more than things, have to be restored, renewed, revived, reclaimed, and redeemed; never throw out anyone.

Med hörseln tillbaka efter endast en lång dag så känner jag mig glad igen. Blir så ansträngande att försöka läsa folks läppar och fokusera som fan på vad folk säger. Slapp iofs höra på vad folk gjort under lovet...... Lol.
Idag ska jag sätta igång med träningen och har ett core/spinningpass inbokat. Förhoppningsvis blir det en jävla plåga så jag kan känna mig lite duktig sen. Hörde igår att 5-6h skidåkning bränner ca 2000 kalorier, kan vi säga dubbelt på snowboard då? I så fall var jag grymt duktig på lovet och behöver jag ej ha någon ångest över nutellan jag åt till frukost varje dag och alla pasta/pizza-rätter som slank ner i Italien.. Har i stället typ täckt all vårens träning under en vecka.. Hm.

Njuter nu av min härliga sovmorgon (precis som igår) med en fruktsallad och en espresso. Min skola är ej så bra på att planera så nu har jag sovmorgon nästan var dag och om några veckor lär det bli hur mycket som helst. Helt fantastiskt! Jaja. Hej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0