Maybe we like the pain. Maybe we’re wired that way. Because without it, I don’t know; maybe we just wouldn’t feel real. What’s that saying? Why do I keep hitting myself with a hammer? Because it feels so good when I stop.

Dricker avocadosmootie (jag vet, låter pissäckligt men var tvungen att pröva) och hatar min syster som har en ny taktik till att ta mina kläder. Hon tar plaggen rena och fina direkt från tvättstugan, HUR jävla lågt är inte det? Och inte undra på att mina plagg ligger i tvätten evigheter. Jävla skitunge. Ibland asså, ibland måste jag bara ringa henne och skrika på henne i telefon även om hon inte verkar ta in något jag säger, någonsin. Tror ni inte hon klickade mig rakt i örat då? Ska ge henne en fet smäll när hon kommer hem.

Skolan börjar om 2 timmar, dagen bjuder på engelska och filosofi och jag känner lite grann att jag inte är så sugen på att gå. Kanske stanna kvar i sängen och kolla på lite keffa filmer. Skulle fan inte sitta fel. Mitt yogapass igår har satt sina spår i min rygg och är både öm och stel. Inte fan kan man väl och strecha efter ett yogapass? Känns ju helt fel.. Jobbigt som fan var det iaf. Tuff brud som höll i passet, hård var hon också, gick och peta och drog och hade sig. Men satan vilken kropp hon hade, armarna, det var inget annat än muskler där inte. Där har man något att sträva efter, dröjer nog ganska länge innan jag är där.. Have a nice one


Kommentarer
Postat av: Elsa

tack fina Emmis! :)))))

2012-03-13 @ 17:22:50
URL: http://ettkreativtkaos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0