Det är inte hur man har det utan hur man tar det


Jag fick ett plötsligt sug till att börja blogga igen. Så nu ska jag för kanske 10:e gången göra ett nytt försök! Men vet inte riktigt vad jag ska ta och blogga om då det inte händer så mycket roligt nu för tiden. Mina senaste veckor har sett ut så här; Skola, Träna, Jobba. Och sedan har jag tryckt in lite träffar med vänner här och där. Planeringen inför sommarn pågår nämligen för fullt och snart bokas det flygbiljetter!

Har en hel jävla del i skolan just nu, sista dagarna på projektet och sista dagarna innan lovet! Riktigt intressanta saker men ack så mycket fakta man ska hålla koll på! Roliga saker eller inte, skolan är fortfarande en börda. Räknar ner dagarna till lovet och det ska bli så satans skönt att komma iväg en vecka! Skippar dagens keffa idrottslektion och i stället gräver jag ner mig i mina böcker om biståndets dilemma, ska också försöka ta en långpromenad med hunden innan solen går ner och sen även kanske ett pilatespass! That was it


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0