Clouds come floating into my life, no longer to carry rain or usher storm, but to add color to my sunset sky.



Har haft en extremt produktiv förmiddag! Började dagen med en powerwalk i regnet, nämligen fram och tillbaka till körskolan, blev en timmes promenad totalt. Väl på körskolan hade jag min första körlektion, och om jag får säga det själv så gick det riktigt bra! Kör självklart inte galant än men det börjar arta sig, nästan.., kanske inte... Fick slutkommentaren, "man märker att du har känsla för det här". Sådant ger en lite extra vilja och motivation! Har min nästa körlektion om två veckor så ska försöka köra några timmar fram tills dess!

Efter lektionen promenerade jag hem, gjorde mig en god laxsallad, målade tånaglarna och umgicks lite med min dator. Njuter av lovet och njuter av att jag inte ska jobba i helgen. Om ett litet tag ska jag bege mig till gymmet och ett yogapass innan jag ska iväg på en liten tjejmiddag. Och trots det brutalt äckliga vädret som har varat hela lovet så är mitt humör på topp och jag njuter av denna fredag. Ibland är ju regnet bara mysigt.



Kommentarer
Postat av: Linnea Almroth

haha tack!!

2012-04-15 @ 12:32:57
URL: http://lvas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0