Produktiv torsdag

När jag vaknade i morse var min lust att gå till skolan så låg som den kan bli, min sovmorgon övergick därför till en ledig dag. Skrev en lista på allt som skulle göras och började dagen med att se klart filmen Fight Club som var en filosofiuppgift. När filmen var slut så kändes det helt okej att kliva upp ur sängen, fixade mig en god frukost och satte igång med plugg på direkten. Något som varade i hela 3 timmar! 3 timmars pluggande, hemma, detta är något mycket sällsynt, du ser elefanter promenera runt på söder oftare än detta. Sen fick jag besök av 2 vänner och sushi lagom till lunch. Mycket mysigt avbrott från studierna! Och efter det blev det en timmes powerwalk med Felicia. En produktiv dag och känner att valet jag gjorde i morse över att stanna hemma var helt rätt. Älskar när man känner att det är vettigare att stanna hemma än att gå till skolan... Senare blir det även ett yogapass för att mjuka upp kroppen efter veckans hårdkörning. Puss och hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0