Jag äter en apelsin varje kväll

Dagen har bjudit på mycket, dagens + boxningsträning på wii, dagens - lämnade skolan halv 6. Skulle va skönt att ta och lägga sig nu, men lär väl bli uppe ett tag till. Btw, ska skriva en film om Europa (inte det Europa ni tror, utan jupiters havstäckta måne)... Det kommer bli en grym film!

Helgens planer är jobb lördag söndag och därför inget kul planerat, förutom en fika inplanerad. Nej, det blir nytta framför nöje i helgen.
Wow, det här är ju längsta inlägget hitills i bloggen! Funderar också på om man INTE ska lägga in en bild, bara för att bryta mönstret lite.. Nej, enough för ikväll. Har btw haft en någolunda datorfri dag och datorn fick stanna hemma, detta bidrog till klar datorabstinens hela dagen, kliade så mycket i fingrarna att jag slängde mig över Alice dator och försökte springa iväg med den.. Illa, jag vet.

Nu får det räcka, hej då.

Kommentarer
Postat av: Amanda

sv1: thank you, lite halvt chill sådär ;) haha jaduu, lycka till. Men gillar bloggen din ändå, även om du inte lyckas.. ;)



sv2: 129 skulle vara överstruket men det blev ej så.. :P de kostade 65 kr



sv3: hell yeah it is. Jag när jag är som vackrast. Vaknat på rätt sida. No devils here, just angels ;)

2011-01-27 @ 23:14:57
URL: http://studioamanda.blogg.se/
Postat av: Amanda

Jag äter två apelsiner varje kväll.

2011-01-31 @ 16:20:26
URL: http://studioamanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0