Though no one can go back and make a brand new start, anyone can start from now and make a brand new ending.

Tänkte ta och skryta lite om hur jag tog bilen in till skolan i morse, 25 minuters resa bestående av Bon Iver, kaffe och lugn. Helt fantastiskt!
För ca en timme sen ringde de från Lindalens och sa att de gärna ville att jag skulle börja jobba, redan idag! Så i eftermiddag har jag mitt första arbetspass och ska bli introducerad i arbetet. Ska bli sjukt spännande! Så skönt att äntligen ha ett jobb igen, och så skönt att jag slapp gå tillbaka till hotellet efter sommarens ledighet! Ska bli så kul att prova på något nytt och jag tror att det här kommer bli en riktigt bra erfarenhet!
 
Nu är jag precis hemkommen från dagens enda lektion, matte. Som jag efter endast en ynka vecka redan har hamnat efter i. Superduperbra. Tänkte sätta mig och plugga en stund innan jag ska iväg och träffa frun min som jag inte minns senast jag såg! Har varit en riktigt körig vecka och helgen har äntligen kommit, hoppas på att få jobba hela helgen.. Det är inte något man ofta hör.. Jobba och plugga, så ser denna helg ut för mig. Och en myskväll med tjejerna i morgon! Och en loppis på söndag.. Hoppas på att helgen segar sig fram och att måndagen håller sig långt borta..
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0