In the night the stormy night she'll close her eyes, In the night the stormy night away she'd fly

Veckans fjärde dag/träningspass avklarat!
Jobbintervjun gick helt okej, får besked innan måndag och hoppas på det bästa! Efter det blev det 2 lektioner i skolan följt av ett skönt pass på gymet. 3km + cxworx, nytt pass som jag kan garantera är grymt jobbigt! I morgon måste jag fan ta en paus från styrketräningen, magmusklerna brann redan under första låten..
 
Detta är kvällens plan;
- Äta min andra pannkaksmåltid för dagen
- Fylla i min nya kalender med massa strunt
- Försöka göra eget mumsigt grönt isté
- Plugga matte, i mer än fem minuter
- Sakna Grekland & lyssna på Coldplay

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0