You won’t ever have to worry, You won’t ever have to hide

Kände att det var på tiden för en liten uppdatering. Senaste veckorna har varit proppad med skolarbete! Det enda som driver mig är tanken på lov, så försöker göra färdigt så mycket som möjligt tills dess.. Pluggmotivationen försvann dock igårkväll och har inte riktigt kommit tillbaka.. Så nu sitter jag här och kommer absolut ingenstans på min essä, tror jag ska ta en powernap eller en promenad och ladda med lite ny energi!
Annars känns livet ganska bra, tar en dag i taget och försöker få in en dos av roligt på helgerna. Veckorna har varit rätt slitiga då jag har försökt jobba så mycket som möjligt samtidigt som man ska hinna med både skola och träning. Svårt att hitta en balans mellan alla tre som fortfarande lämnar en tid till en själv. Många måsten och för lite av att göra ingenting.. Men snart så kommer det, två veckor då jag bara kan ta hand om mig själv, strunta i allt annat! Lämna Sverige bakom mig och allt som vardagen innebär. Hoppas på att komma hem med full energi som räcker vintern ut! Kram
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0