You are only young once

"Fan va skönt att jag inte har spenderat en krona den här veckan" så lät det igår förmiddag, och sedan spenderade jag lite för mycket bland butikerna i Rhodos stad.. Typiskt. Skulle leta efter en bikini, men ingen sådan fick följa med hem. Som vanligt då, aldrig hittar jag det jag letar efter. Det bästa med att få shoppingryck utomlands är att man inte har möjlighet att lämna tillbaka det! Älskade alla 3 plagg men det är klart att ångesten kommer krypandes när man inser att det där var månadens lön.. Ångesten som endast menar väl och försöker få mig att vara mitt bättre jag, men ibland kan den dra åt helvete.

Igår blev det även en massage på förmidddagen och idag blir det pedikyr.. Hehe. Äh, imorgon ska jag åka hem och återgå till mitt fattiga studentliv. Man får passa på ibland!

 

 


Kommentarer
Postat av: Bella

fin bild

2012-05-11 @ 15:52:34
URL: http://rememberthiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0