All good things are wild and free

Jag har det ganska bra. Är rätt lat och lämnar knappt solstolen på dagarna, om inte för att gå och köra ett träningspass eller köpa något kallt att dricka.. Några dagar kvar utan detta och jag tänker inte ägna en tanke åt skolan förns jag landar på Arlanda. För min geniala plan att ta med både matteboken och datorn hit var ju ganska värdelös.. I stället har jag läst Niceville (sjukt bra bok) lyssnat på The Jillian Michel Show (klok kvinna) eller haft Kanye West på repeat. Som sagt, har det ganska bra.

 

 


Kommentarer
Postat av: Linnea Almroth

Ja det tycker jag! tycker du skulle ha skippat Rhodos också så att du kunde hänga med oss i skolan!

2012-05-03 @ 20:33:10
URL: http://lvas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0