We enjoy warmth because we have been cold.We appreciate light because we have been in darkness.By the same token,we can experience joy because we have known sadness.

Efter en piss helg och några riktigt sega dagar så har jag inte haft så mycket ork till något. Träningsmotivationen har försvunnit helt och kanske är det den jag behöver få tillbaka för att bli på topp igen. För så fort jag inte tränar hamnar jag i ett humör av trötthet och irritation. Vilket bidrar till att jag går runt grinig och inte vill träna. End ond cirkel som måste brytas.
Så nu, under min härligt lediga dag, efter en ordentlig frukost och två koppar kaffe så ska jag snart ge mig ut på en joggingtur. Den andra för i år och jag hoppas att det går minst lika bra som förra gången, om inte bättre. Sen har jag en jävla massa plugg som ska göras, men det tänker jag skjuta upp så länge jag kan. Död åt matematik.

Älskar att vara ledig på torsdagar, då är det bara en dag kvar till helg. Och i helgen har jag fullspäckat schema så det ser jag fram emot. Blir lite blandat med jobb på lördag följt av en födelsedagsmiddag, något enstaka träningspass som ska klämmas in under söndagen och gott sällskap i form av vänner. Det blir nog bra! Puss och kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0