There's a heavy load upon our backs of things we carry from our past

Å vilken skön dag jag har haft idag, tog välbehövd ledig dag och har inte gjort något vettigt. Cyklade och handlade i det helt underbara vårvädret, satt ute i solen och läste i min bok, kollat en film, ätit god frukost. Som jag älskar dessa dagar, då man kan ha mobilen avstäng och aldrig behöver kolla på klockan.

Har inget vettigt att skriva, så avslutar detta inlägg. Hamnade nyss i mitt photobootharkiv och tror att det snart kommer upp ett långt inlägg med bilder från det, eller så kanske de helt enkelt får ta och hamna på facebook.. Tack och hej och ha en bra fredag, och kanske till och med en bra helg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0