Whenever you feel like criticizing any one…just remember that all the people in this world haven’t had the advantages that you’ve had.

Självklart sitter man med arbete i sista sekund och överväger att skita i det, varför blir det alltid såhär? Tror jag skriver färdigt det i morgon på flyget så slipper jag tänka på det mer under resan, för just nu har jag varken motivation eller energi till att skriva färdigt skiten. Även om det vore skönt att inte behöva tänka på det i morgon..
Hela eftermiddagen/kvällen har gått åt till att packa, varför tror jag alltid att det går så fort att packa för mig och att jag är så jävla bra på det? Min beslutsångest är ju extrem och jag måste gå igenom packningen gång på gång för att plocka bort saker.. Hur kommer det sig att alltid när man ska packa så har man helt plötsligt hur många plagg som helst i garderoben som man inte kan klara sig utan i en vecka, och sedan till vardags har man ingenting? En av livets gåtor.. Nu har jag ingen som helst koll på vad jag har med mig, men allt på packlistan är avbockat och nerpackat. Förstår då inte varför jag alltid känner att jag glömt något...
För något som är det värsta jag vet är då jag har glömt något, eller att något på resan går fel. Även när jag lämnat huset på morgonen och inte kan göra något åt saken, inte kan vända om om jag inser jag jag glömt någon skitgrej, så har jag fortfarande med mig en klump i magen.. Men det finns inte något på packlistan som man inte skulle klara sig utan en vecka eller till och med kunna köpa om det nu är så jävla behövligt. Försöker säga åt mig själv skitsamma, det spelar absolut ingen jävla roll om du glömt något, men fan, jag har ett alldeles för stort kontrollbehov för det. Ibland blir jag för fan galen på mig själv. Stressar för mycket över helt meningslösa saker.

Men nu jävlar har jag packat färdigt och nu är planen att avsluta dagen med ett serieavsnitt och sedan somna gott. I morgon möter jag våren i Italien och det ska bli förjävla härligt med soliga alptoppar i en vecka!


I Verbier förra Vintern


Kommentarer
Postat av: din favvo

Antal svordomar i ditt inlägg: 10

bra.



Saknar dig redan puppan :'((((((((((((((

2012-02-22 @ 16:22:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0