Ett outforskat territorium, podcasts



Något som jag verkligen vill börja ta mig tid till är att lyssna på podcasts och se fler dokumentärer! Men hur ofta sätter man på en dokumentär eller en podcast i stället för en "vanlig" film eller musik. Har lite svårt att prioritera det framför annat.  et är det här med att ta tag i saker, att börja, och faktiskt sätta på en dokumentär eller starta ett långt radioavsnitt, att ta tummen ur röven och sätta igång. Än en gång kommer man tillbaka till det här med att vara lite för lat och lite för bekväm för att anstränga sig lite.

Men fan det är något jag velat göra länge och nu jävlar ska jag se till att sätta igång med detta, ska ge mig ut i podcastvärlden och leta skatter. Eller, jag ska nog börja med att se om jag gillar det och om det är något för mig kanske... Förhoppningsvis kan jag komma med några riktigt bra tips inom en snar framtid! Eller så kan ni komma med tips till mig?
Tror att det är min rastlöshet som tar emot lite också, jag måste alltid sysselsätta mig själv och frågan är ju då: Vad gör man när man lyssnar på en podcast? Ett program är ju oftast en timme och det tar ju bara tio minuter att fixa naglarna... Panik. Kanske får bli min nya grej när jag är ute och promenerar? Ja, faktiskt. Där har vi det! Vi får se hur detta går..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0