I’m astounded by people who want to ‘know’ the universe when it’s hard enough to find your way around Chinatown.


'Regretless' En fin tatuering, satan vad jag vill göra en just nu. Efter sommaren kanske..

Känner mig lite utom kontroll över mitt eget liv just nu. Styrs inte längre av vad jag vill göra utan snarare vad jag borde göra, så som det blir under stressiga perioder. Märkte till exempel nyss hur jag stresskollade nya avsnittet av favoritserien i stället för att njuta av det som annars. I efterhand minns jag knappt vad som hände. Annars är det under den här lilla stunden som jag gör ngt för mig själv, tar en time out och isolerar mig från världen i 40 minuter. Fick mig att inse att jag är lite ur fokus.

Gårkvällen hos elsa var riktigt trevlig! God mat, med andra ord, kaffe och en massa skratt. Riktigt härligt, sen somnade vi som stockar. I morse lyste solen in när vi gått upp, härligt. Det var fan på tiden.
Nu väntar en massa plugg, men egentligen känner jag mig bara så stressad över skolan att jag blir alldeles apatisk. Skolan har den effekten. Detta gör att jag längtar till provet på tisdag. Blir eventuellt en pluggdag hemma i morgon i stället för en friluftsdag med skolan. Man måste lära sig att prioritera rätt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0