If I let you in, you'll just want out

Sitter just nu i skolan och känner mig ganska lost och lågpresterande. Har tid till att sätta igång med två rätt stora uppgifter men vet inte riktigt var jag ska börja. Ett repotage och sedan illustrationer till. Så nu gör jag ingenting, väntar på att det ska bli lunch, väntar på att denna arbetstid ska vara över. Hade jag inte glömt hörlurarna hemma så hade jag satt mig och kollat lite DH i stället, men men. Borde kanske göra något vettigt när jag ändå är här, finslipa lite på filosofiuppgiften kanske så jag kan lämna in den innan dagen är slut och helgen tar vid.



Ikväll ska jag fredagsmysa. I morgon ska jag jobba. Söndag lämnar jag Sverige. Sedan blir det en vecka på Rhodos. Ska njuta av varje sekund. Puss och kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0