Afraid of what they might lose, might get scraped or they might get bruised.


Började lovet med två dagar hemma och sedan fick det bli tre dagar ute på landet. Spelat gin, promenerat och ätit en jävla massa gott. Mysigt, tidlöst och avslappnat. Lovet för sig framåt i rask takt men det är fortfarande några dagar kvar som ska ta varas på. Tänkte kanske slå om helt och göra motsatt sak från vad jag gjort senaste dagarna, passa på att träna nu när man har tid. Sen ligger ju skolarbete och gnager i bakhuvudet, men det skjuter vi som vanligt på! Körlektion ska jag hinna med på fredag också, lol hinna med.. Snarare fördriva tiden med.. Är nyduschad och har krypt ner i sängen såhär 6 på kvällen, nu ska jag lyssna vidare på denna låt och försöka bestämma mig om jag ska orka ta mig till gymmet.. Lutar mot att det aldrig någonsin någonsin kommer ske, i stället et avsnitt av grey's och mitt påskägg som bokstavligt talat glor på mig. Påskägget som jag nyss bestämde mig för skulle stå orört i en månad.. Oddsen för det är en på miljonen. Kramar



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0