I wanna go back to sleep

Förstår ej vad jag redan gör uppe, har varit vaken sen 9. Inte många timmars sömn där inte! Gårkvällen var väldigt lyckad, ska ta och leta fram kameraladdaren (som jag inte kan hitta någonstans) så att jag kan ta och slänga upp lite bilder! Om jag var jag, var skulle jag då lägga en kameraladdare? Dagens fråga.. Nu ska jag ha kaffe.

Edit 11:45: Letar fortfarande
Edit 12:23: VAR FAN ÄR DEN?!?!?!?!?!?!?!??!?!?!!?!?
Edit 12:47: Lack brud
Edit 14.18: En ny kostar 600 spänn..

Kommentarer
Postat av: Amanda

sv: hahha aah kan tänka mig det.

sv2: jag kan lova på typ mitt liv att jag säger sanningen

2011-02-07 @ 19:19:32
URL: http://studioamanda.blogg.se/
Postat av: Amanda

du, jag har två om du är intresserad att låna (typ permanent) fast om jag behöver den någongång så måste jag ha tillbaks den, men jag lånar mer än gärna ut en :)

2011-02-07 @ 19:50:37
URL: http://studioamanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0